Nuffnang Ads

Monday 29 December 2014

Antara Dua Darjat



"Aku sedih dan dengki dengan kau.." jelas si kucing bandar.

"Aik?Apasal lak?! Kau ada semuanya.Aku ni,kais pagi makan pagi.
Kais petang makan petang tahu tak.Tu pun sekarang dah susah aku nak cari makan
sebab ada tong sampah recycle.Huhuhu.."  rungut Jacob Black.

"Itu aku tahu.Tapi,apa guna hidup mewah kalau aku sendiri tak bebas??Aku tak mampu berdikari macam kau.Walaupun aku tak bebal macam kau sebab aku ni educated sikit,tapi kau untung.Orang macam kau ni street smart.Pandai dalam hidup.Aku ni Pak Turut manusia.Ikut je apa yang mereka perintah.Pakai rantai loceng lah,grooming bagai,pakai costume,kena bedak wangi lah,etc.."

keluh hati si Edward Cullen.

"Kau transgender ke???" Jacob kehairanan.

Edward: "Kalau dah bebal tu,memang bebal lah kan.Anyway,nice talking to you." -,-

#cats #cerpen #AntaraDuaDarjat #ceritapendek

No comments:

Post a Comment